Snyft.

Jag kom på att jag måste sluta med min "torsdags rutin"... den är att varje torsdag innan engelskan köper jag en choklad men jag har bara gjort det på sistonde... Men en kostar 6 kr och vi säger att det är 4 veckor per månad (det är ju även några dar som inte blir en vecka...) Så det blir 24 kronor per månad och det är ju inte så mycket... men;

24 x 10 = 240!!!!!

24 x 2 = 48

240 + 48 = 288!!!!!!!!!!!!


Så det blir alltså 288 kronor per år om jag gör det i ett år! Gud vad mycket bara för godis men jag kanske gör dte nu innan sommarlovet för det är ju typ bara två torsdagar kvar och jag har ju typ inte ens gjort det i en månad än så jag har inte slösat...

Men jag shoppar heldre skor och kläder ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0