Present från Vanessa <333

Den här historien börjar egentligen när Vanessa och jag gick hem...

Då sa Vanessa att hon hade en present till mig... Och jag bara: Okeeej, jag tror dig inte...

Och hon bara jooo

Och sen fortsatte det så, sen för en stund sen fick jag ett mess från Vanessa...

V: Vgd?
J: Städar min låda... :(
V: Jag kommer om nån minut till dig med presenten
J: Okej... o.O
V: Så nu är jag här

Vill ni veta vad jag fick?





(sorry fel håll på bilden...)



Till mig ^^



Öppna...

Nu får du se...

Vad tror du att det är då?

Gissa...

Gissa...

Komigen nu, GISSA!



Ser du, va, va, va?!



Näsdukar!!! (har inte hunnit rotera bilderna...)

Hon tyckte att jag behövde det haha... När hon minst anar det ska hon få en rolig present av mig också ;-)



Sorry fel håll... vrid huvudet lite...

Tummen upp för kompisar som överraskar en med roliga presenter!

TACK VANESSA!!!!!

Var berädd på att bli överraskad... ^^


Kommentarer
Postat av: Nezza<3

det ser ut som en tumme ner nar man vrider huvudet ju.PS.jag fatta .hihi ^^

2010-06-03 @ 19:46:14
URL: http://vanessahagen.blogg.se/
Postat av: Nezza<3

OKEY men när kommer presenten?(andas hysteriskr) haha. men när?

2010-06-03 @ 19:47:59
URL: http://vanessahagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0