Hur *** ska man kunna veta hur djur låter på spanska...?

Heej, jagh ar inte hunnit blogga så mycket på sistonde men nu mot sommaren så har man så mycket, det är så mycket som händer och man vill bara vara ute med kompisarna och äta glass <333 (vilket vi gör rätt ofta) Juste nu får jag inte glömma, lägg pengar i väskan, lägg pengar i väskan, gör det, jessica, gör det!

Snart kommer pappa tillbaka med glassen från glassbilen och då måste jag stoppa i den i frysen + att jag vill hinna lägga i pengar i väskan, inte glömma, jessica, glöm inte nu... Så det här är nog allt för mig (*** nu kommer pappa... nej det var patrik...)

Men innan jag går så måste jag bara säga att jag har gjort typ hela spanska läxan idag (vi får den så att vi slipper en hel lektion!) Men man ska veta hur djur låter på spanska!!! Asså gris är ju lätt; Oink, Oinck = Nöff, Nöff.

Men allt annat är ju jätte svårt! Men nu har jag bara två kvar, jag kan gissa mig till rätt svar men jag vill vara säker... Jaja, måste gå! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0