Vallen

Jag hann inte berätta om igår idag så jag gör det idag ;-)

Först hade vi, svenska, sen so, slöjd och sist idrott på vallen. Jag gjorde världens snyggaste armband på slöjden (bild kommer sen)... PÅ gympan skulle vi vara på vallen så jag, jossan.s, vera och karl gick till vallen och snackade så, hahah jätte kul :)

Sen när vi kom fram kom vi rätt så tidigt även om vi hade gått :) Då fick man välja vad man ville välja, jag jossan och karl valde friifrott/höjdhopp och vera valde lacross. Det var jätte kul, hurra fast jag landade på armen...

Sen när vi slutade (14.30) så gick vi tillbaka till badminton hallen och vi drack vatten och jag köpte en pigelin :) ja hade bara 6 kronor.

Nu ska jga göra mig iordning chao ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0